fredag 22 februari 2008

Fullt upp

Jag har gjort en hemsida till Ulvstorps kennel. Det har tagit ett par dagar och det finns mer kvar att göra. Titta in på http://hem.bredband.net/ulvstorp så får ni se. Snart ska jag sätta mig med stamtavlorna.

Imorgon bitti är det valpkurs och egentligen på söndag morgon också, men ska på 40-års fest imorgon så vet inte hur det blir med söndagen. Beror helt på hur sen lördagen blir.

Farmor jobbar nätterna med Josefin och tog hem henne igår. Hon tog även med sig Kaisa så här är så tyst så. Jag hämtar hem henne efter valpkursen imorgon och sen får storebror vara barnvakt...

Måste också berätta att jag hade mit livs ridupplevelse i onsdags. Red ut med Yvonne och en tjej till. Vi travade massor och galopperade en lite längre sträcka. Det var helt underbart. Var salig efteråt. Var ute i en och en halv timme...

På onsdag åker jag till Åland med min mamma på en dygnskryssning. Ska bli trevligt. Nästa helg ska vi sen riva altanen och gräva för grunden så att de kan börja gjuta formen till utbyggnaden i mitten av mars. Veckan efter det ska jag till habiliteringen i Eskilstuna med Josefin på intensivträning mån-tor. Sen är det barva som gäller. är lite körigt. Vet inte bnär jag ska hinna med att trimma Ebba inför utställningen. Ja, det löser sig nog. Ha en trevlig helg!!!

Inga kommentarer: