tisdag 19 februari 2008

Banners

Så vad har jag roat mig med. Jo jag har fått en ny "hobby". Jag har gjort banners. Började med att jag gjorde en åt oss...

Sen pratade jag med Yvonne på Ulvstorp som också ville ha en. Då erbjöd jag mig att göra en. Önskemålet var att den skulle gå åt brunt och guldhållet. Är speciellt förtjust i kärran i mitten. Den speglar så atmosfären på Ulvstorp...

Sen pratade jag med Carina, som också ville ha en. Så jag gjorde ett förslag, men lyckades ha med lila, som Carina inte tycker om, så jag har gjort 5 olika färkombinationer och väntar på godkännande från henne!!!
Därefter fick jag mail från Mika, så då gjorde jag en åt henne med. Hon, däremot, gillar lila...


Så nu sitter jag här och har inget att göra... Ingen som vill ha en hemsida eller så? Känner för att designa lite. Det tråkiga med min sida är att den är klar. Ska bara uppdateras ibland.
Föresten är det skapligt väder för att vara tisdag. Ska rida ikväll och dessutom imorgon bitti. KUL!!!
Nu ska jag lämna datorn och börja steka pannkakor åt Kaisa och hennes kompis Sofia, som är här idag...

Inga kommentarer: