tisdag 26 februari 2008

Datahaveri

Tisdag, regnet öser ner och ridning är inställd. Då crachade min dator. Måste lämna in den. Troligen är allt borta från hårddisken och det innebär programmet som jag gör hemsidan med samt hela min och Ulvstorps hemsida. Kan alltså inte uppdatera hemsidorna. Som tur är ligger gästbok och blogg i en server så här kan jag skriva tills vidare. Ska kolla min externa hårdisk för att se hur mycket backup jag har där, men har tyvärr inte uppdaterat den på ett tag. Fan vad trist det känns!!!

Men om jag nu måste göra om hemsidorna funderar jag på att byta program, kanske till frontpage. Har ni tips på bra program att designa sina hemsidor i så hör av er. Förra veckan skrev jag ju att jag var sugen på att göra hemsida så nu fick jag väl äta upp det!!!

Hur som, imorgon åker jag till Åland med mamma. Ska visst blåsa men det struntar jag i. Vi ska ha trevligt, äta gott och dricka lite med. Älskar Longero som finns på båtarna (gin o bitterlemon).

Inga kommentarer: