tisdag 4 december 2007

Springsteen på Ullevi

Vad har jag roat mig med då. Jo jag har tillbringat hela morgonen, och då menar jag hela, med att försöka få biljetter till Springsteen på Ullevi 4/7. De biljetterna, 50 000, blev utsålda på 30 minuter, men han ska ge en extra konsert dagen efter och för fem minuter sen fick jag 8 biljetter. Har då suttit i telefon sen kvart över nio. Tog bara 1 timme och 45 minuter, men det var det värt. Gissa om mannen blev glad... Jag med för den delen. Så nu blir det Göteborg i början av juli. Ska försöka få till det med ett par dagars semester så att jag kan hälsa på lite bekanta på den sidan av Sverige samtidigt.

Är fortfarande lite täppt i näsan och trött, men ska försöka komma iväg och rida ikväll, bara det inte öser ner. Det är ju så himla kul. Nu ska jag roa Kaisa lite. Hon är av förståliga skäl inte så nöjd hittills med sin mammadag (har vi alltid på tisdagarna). Tur att det finns TV sånna dagar.

Inga kommentarer: