fredag 28 december 2007

Dåligt slut på året

Ja det kunde väl ha slutat lite bättre. Är sjuk. Har inte varit så här dålig på 20 år. Jag brukar aldrig ha feber över 38, men nu har jag varit uppe i 39.8. Har halsfluss, fick penicilin igår. Idag har febern börjat gå neråt men halsen värker som bara den. kan inte äta, inte sova, inte dricka (varje klunk tar tre sväljningar att få ner, tre som gör förjäkla ont). Pratar inte så mycket heller. Har tillbringad de tre senaste dygnen i ett dvalaliknade tillstånd i sängen 20 timmar /dygn.
Tur att man har en så underbar man som sköter både hem, barn och hundar. Mitt i all elände hann han med att tvätta rent all tvätt i tvättstugan igår också, och det var inte lite tvätt.

Så jag kom inte iväg på min turridning, men jag är mer besviken på att jag inte lyckades få träffa Bodil. Hon skulle ha kommit hit idag. Det verkar som ödet är emot att vi ska träffas!!!

Nu ska jag in på cockerklubbens sida. Har fått höra att mina tjejer finns med där.
Gott Slut!!!

Inga kommentarer: