torsdag 1 januari 2009

Nytt år

Året inleder jag och Klas med att vara trötta. Vi var på nyårsfest igår med ett gäng folk där jag bara kände ett par stycken. Vi åt hjortfilé och potatisgratäng och som brukligt är intogs diverse drycker. Det känner vi av idag. Var länge sen jag var så här seg dagen efter. Men kul var det. Kaisa var med en stund, men hon ville hem redan vid 7 så mormor kom och hämtade henne. Nu ska hon iväg till en kompis och leka så jag och Klas ska ligga i soffan och titta på Vännermaraton på 5:an. Ikväll blir det garanterat pizza.

Har en hel del trevligheter inbokat i januari, men jag har bestämt mig för att vara chaufför. Ska ta tre månader helt utan alkohol. Klas gjorde det innan jul och jag var imponerad av honom så nu är det min tur. Får se om jag lyckas ta tag i vikten samtidigt!!!

Nu väntar soffan på mig.

1 kommentar:

Ciccis Dagbok sa...

Känner som du :-) Fast här tittade jag på maraton Det okända på 4+ Inte fått något vettigt gjort idag.
Kramiz