lördag 3 januari 2009

Latex

Igår frågade Kaisa, 6 år, mig om jag passar i Latex...
Hm. Visade sig att hon sett kartongen med latexhandskar som vi använder med Josefin. Hon läste ordet och trodde det var storleken på handskarna. Om hon visste hur fel hon hade. Efter det har jag småskrattandes gått omkring och försökt se mig själv i en tajt latexdress. Om inte annat så vore det ett bra preventivmedel för har svårt att tro att mannen skulle gå igång på den synen...

Nya året har varit lugnt. Ikväll ska Per och Terese komma på middag med barnen. Ska bli trevligt. Ser fram mot en tre rätters middag som mannen komponerar. I övrigt väntar jag bara på att Yvonne ska ringa och berätta att Bella fått valpar. Så spännande att få se vilka färger hon och Diesel får.

Och ute snöar det stora vackra flingor...

Inga kommentarer: