söndag 11 januari 2009

Helgen som gått!!!

Vad helgen bara rusta iväg, tycker nyss det var fredag. Då var det lugnt i TV-soffan. Tittade på "postkoden" och på "På spåret". Här älskar vi frågesport. Nästa vecka börjar "Vem vet mest". Skulle vilja var med i nån sån tävling, men ihop med Klas. Han är otrolig vad gäller allt kulturellt och väldigt allmänbildad. Det inte han kan brukar jag kunna, såsom svenska kungar och historia.

Igår hade vi gäster här, Klas båda bröder Ander och Jonas, Jonas tilltänkte Monika och Annelee med sin Fredrik. Vi åt hemmagjorda pizzor och satt i fåtöljena och lyssnade på musik. Det var meningen att vi skulle fortsätta till Harrys, men det var så trevligt hemma så vi stannade här. Spotify gick varm och vi laddade ner låtar efter allas olika önskemål, så det var en salig blandning av, Saxon, Samanta Fox, Toamas Andersson Wij, Ramstein, mm mm. Undrar om det är många som gett nyårslöften för av sju personer drack fyra måltidsdryck. I vanliga fall är det ingen av oss som gör det.

Imorgon åker Josefin till Eskilstuna på habiliteringsvecka. Blir mycket gympa och kommunikation. Det var meningen att Anna och farmor skulle åka imorgon och att jag inte skulle dit fören på onsdag, men så gick farmor och ramlade när hon var ute med hunden, så nu är hon sjukskriven. Jag åker imorgon, men vi kommer hem tisdag så att jag kan rida på kvällen. Åker tillbaka onsda morgon och kommer hem torsdag sen em.

På tal om att ramla, så flög jag också omkull för en timme sen. Var snorhalt på trottoaren. Klarade mig dock hyffsat, bara lite generad eftersom det var en hel del som såg mig!!!

Inga kommentarer: