onsdag 7 januari 2009

Valpar

I går kväll fick Bella fem valpar. Dem Kan ni se på: http://www.ulvstorp.se/kennelvalpar.html
Ulvstorpsvalparna har en förmåga att bli riktigt fina så ska bli spännande att se hur dessa artar sig. Sen är ju pappa Diesel en urmysig hund, som många har ett gott öga till.

Annars är jag trötter. Sover inte alls bra. Somnar som en stock på kvällen, men vaknar efter ett tag och ligger och vrider mig. Är så trött på mornarna att jag ofta somnar om då.

Klas vill att jag skriver att jag har en snygg man, så då gör jag väl det. Allt för att vara till lags.

Har börjat sitta vid datorn igen. Håller på med Jossans hemsida. Har äntligen förstått hur man gör en scroller. Köpte ny skrivare idag så jag ska göra några almanackor och broschyrer åt Yvonne på Ulvstorp. Tycker sånt är kul.

Och musik spelas för hela slanten här. Mannen är helt lyrisk över Spotify. Själv snubblade jag över ännu fler finska låtar. Blir alldeles nostalgisk. År och tal sen jag lyssnade på sånt. Kanske borde bjuda hem Cicci på en finsk afton med kållåda och allt vad det innebär (knivar, yxor, konskenkorva och jumalauta).

1 kommentar:

Ciccis Dagbok sa...

Synd att ingen av oss äger en SAUNA :-) Haha
Tyvärr så är inte jag någon beundrare av finsk musik, mina värsta dagar i barndomen var nog när min Pappa envisades att spela sådant. Mamma hon lyssnade mer på samma som jag hon :-)

/Cicci