måndag 19 maj 2008

Långhelg i Hässleholm (Tyringe)

Nu har jag kommit hem från en långweekend hos Petra. Åkte i fredags och kom hem vid sex ikväll. Är lite trött nu. har tagit dryga 500 foton så jag har en hel del att redigera...

Vi var fyra fruntimme roch sex hundar i enlägenhet. Måste säga att det ändå gick över förvänan, trots att våra cockrar visade på rasistiska anlag mot dobbermannen Smilla...

Började med en tur i skogen. Allt var så färskt så Ebba ville mest till matte...


Sen fortsatte vi med att "utställningstrimma" mattarna. Ansiktsbehandling...
Imorgon ska jag skriva mer, efter att jag kollat igenom fotona. sen ska jag uppdatera hemsidan med utställningskommentarer och foton: Ebba blev oplacerad med bra kritik: Kunde dock vara lite mer feminim enligt dommaren. Bäst gick för Maries Pondus som kom 2:a i sin klass.
Nu ska jag krypa ner i min egna, härliga säng...

Inga kommentarer: