onsdag 14 maj 2008

Hemsidorna klara

ja nu är jag äntligen klar med hemsidorna, ja nästan i allafall. Ska sätta in mer utställningsfoton i Ebbas flik och uppdatera hennes resultat med vingåkerskommentaren, men det blir nog nästa vecka.
Mitt i allt fick jag göra om Yvonnes sida också eftersom det blev fel på den och inte gick att uppdater. Så det har blivit en del tid vid datorn...

Annars är jag ganska trött just nu. Josefin har inte mått riktigt bra med resultat att hon varit vaken timmar i sträck på nätterna. När Anna sen bytt av mig har snickaren satt igång. Ett par dagar har även plåtslagaren lagt taket. De börjar 7 och kör på till 4. Jag är jätte glad för jobbet det gör, men längtar efter tystnaden nu så att jag får sova...

På fredag åker vi till Hässleholm och jag vill inte vara helt slut då!!!

Måste berätta en episod som hände Ebba. Vi bygger ju ut och på ena delen har det varit en stor öppning, där det ska sitta glasdörrar. Ebba har sprungit ut och in där för av någon anledning bajsar hon helst på plant underlag. Igår satte snickaren dit dörrarna. Klas gick ut för att titta på reultatet, men han gick via altandörren i vardagsrummet (väggen ska bort senare). Ebba följde med, nosade lite och sprang sen med full kraft rätt in i glasdörren. Hon skulle ut på gräsmattan. Vettskrämd vände hon in och sprang till lillhusse på ovanvåningen och gömde sig. När Klas senare skulle ut med hundarna på sista kvällskissen på tomten, vägrade Ebba runda hörnet mot gräsmattan. Hon trodde någon gjort henne ila där. Men idag gick det bra igen...

Inga kommentarer: