fredag 9 maj 2008

Gåtan Lexi är löst!!!

Nu vet jag vad det är med Lexi. Hon är skendräktig, och inte lite heller. Bäddar åt sig i klädkammaren. Så hon vill väl vara hemma för att få sina "valpar" här. Lilla gumman...

Igår fick jag ett trevligt brev på posten. Har sökt fondpengar till vår Egyptenresa. Finns en massa fonder för handikappade och några som stödjer anhöriga. Så vi fick 5000 kr. Inte fy skam.

Annars roade jag mig med att köpa kompostgaller igår och hängna in altanen på framsidan. Så nu kan vi lugnt sitta där och ha hundarna med oss. Solen sken och det var varmt där fram till halv åtta igår kväll. Inte fy skam det heller...

Håller på att göra nya hemsidor. Ska separera Josefin och hundarna. Min sida har blivit för stor tycker jag. Kommer att ha två länkar från samma startsida så att man kan välja vem man vill gå in på. Har fått veta att många hundvänner gärna vill läsa om Josefin också och det vill jag att alla ska kunna göra. jag kommer att ha gemensam gästbok och blogg. Josefins sida är nästan klar. Vil ni tjuvkika kan ni gå in på: http://hem.bredband.net/joself

Inga kommentarer: