torsdag 29 maj 2008

Foton på Ebba

Igår kom ett brev på posten med en skiva med foton på Ebba. Det var från Therese Ravaska, som fotade henne i Hässleholm. Tack snälla Therese!!!


Annars så är det fullt upp hela tiden. Snickaren har rivit gamla trappen och byggt nya lädkammaren. Igår fick vi tömma Jossans rum. Han skulle riva innertaket därinne eftersom vi ska ha taklyft. Idag slipade jag väggarna i vardagsrummet och Klas ska spackla. Förhoppningsvis kan vi tapetsera på lördag efter Norrköpingsutställningen...
Mitt i röran har jag haft två rekryteringsbesök. Vi söker vikarie till Josefin. I morgon kommer en tredje. Dessutom har vi varit i Eskilstuna och gjutit ny sits till rullstolen. Sen har det varit ridning och sjukgymnastik och imorgon ska vi till logopeden. Nästa vecka ska vi till habläkaren på måndagen och till syncentralen i Eskilstuna på tisdagen. På onsdagen ska Mattias klippa sig i Vingåker och sen ska Ebba ha sin första lydnadskurs. På torsdagen åker jag sen till Talinn och kommer hem igen på lördagen. Helgen efter blir det Gränna hela helgen... Puh!!!
I måndags var jag ute hos Yvonne och red en tur i skogen. Så skönt så. I tisdags hade vi vårens sista ridlektion och vi red ut i skogen. Vi galopperade två längre sträckor och det var helt underbart!!! Längtar till augusti då vi börjar igen, men ska försöka komma iväg dit nåt under sommaren...

Inga kommentarer: