onsdag 2 januari 2008

Uppdatering av hemsidan

Idag hade jag planerat att ta bort julkorten på hemsidan. Därför åkte kameran fram så att jag skulle ha färska bilder. Men Ebba hon bara lipade åt mig!!!

Annars är allt bra här. Jag mår bra och det känns skönt. Igår var jag till och med ute och gick i 50 minuter. Ebba hon kämpade på. Jag fick bara bära henne fem minuter, sen skulle hon gå själv. Men hon sov bra när vi kom hem. Vet egentligen inte vad som är rimligt för en så liten hund, men håller koll på henne och så länge hon ser pigg och glad ut så. Det är fart på henne, och på Lexi med för den delen. Mycket lek och bus och mycket kel och mys...precis som det ska vara.

Idag började Klas jobba igen efter julledigheten som inte blev så ledig för honom eftersom han fick sköta det mesta här hemma. Men det är ändå skönt på något vis att vara tillbaka i vardagen. kaisa är ledig till och med måndag. Sen får hon leka av sig lite på dagis. Detta lov har v haft turen att många andra varit lediga så hon har kunnat leka.

Jag längtar efter att ridningen ska komma igång. Även den börjar på tisdag. Är så besviken över att turridnngen inte blev av. Hade verkligen sett fram mot att få rida ut i skogen, men, men...

Har även börjat fundera på utställningar. Vill gärna ställa ut Lexi snart. Och sen ska jag ställa ut Ebba. Har tänkt Barva om jag inte hittar något innan dess.

Nu är det dags att vara duktig hemmafru och laga lite mat så att Klas får komma hem till dukat bord. Det förtjänar han...

Inga kommentarer: