lördag 28 februari 2009

Peace & Love

Idag är jag glad!!! Har jagat boende i Borlänge 25-28 juni. Klas och jag vill gå på Peace & Love festivalen eftersom det är massor med bra artister (http://www.peaceandlove.nu/). Ena hotellet efter det andra var fullbokad. Ringde på privata lägenheter och de skrattade och sa att det varit fullbokat sen november. Hittade ett vandrarhem 8 km från Borlänge. Men det är en bra bit. Funderade på cyklar. Men så fick jag napp på Borlänge Värdshus, som ligger 2 km från centrum. Toppen. Nu har vi rum och biljetterna är bokade så det blir festival i sommar, härligt!!!

Igår var jag hos Yvonne och trimmade det sista på Ebba. Tack för hjälpen Yvonne!. Passade på att ta lite foton på valparna också. Ska försöka hinna uppdatera Yvonnes hemsida under dagen, men sätter in ett smakprov.

Och ikväll ska jag på krogen med jobbarkompisar från assistansbolaget...

Inga kommentarer: