måndag 2 februari 2009

Dags att krypa till korset!

Ja, som rubriken säger, får jag väl bara skamset medge att mina 3 månader blev till 30 dagar. fast speciellt skamsen är jag inte. Så går det när man gillar rödvin och wisky. I lördags åkte Klas och jag till stockholm. Stannade till på IKEA på vägen och gick och slötittade. Kändes att det var ett tag sen vi gjorde något utan barn, för det var otroligt skönt att bara gå omkring och titta. Vi handlade ingenting där. Kom hem till Nisse och Anja vid 4 tiden. De bjöd på en riktigt god fisksoppa och efterätt till. Till maten avnjöt jag rödvin (narurligtvis). Efter maten spelade vi äntligen kort. Blev fyrmanswist. Så kul så. Och Nisse bjöd på wisky (naturligtvis). Och för att spä på min dåliga karaktär så måste jag väl berätta att allt det goda bara slog till på mig. Måste varit nåt fel på fisksoppan, för jag blev hastigt riktigt dålig!!! Fick gå och lägga mig, medan de andra fortsatte och spelade tremanswist istället. Hmm...

På söndagen tog vi en promenad runt Hammarby sjöstrand. Avslutade med en pizza innan Klas och jag begav oss hemåt. Var rejält trötta båda två när vi väl kom hem. Jag kröp ner i sängen redan klockan 9.

Idag ska jag och Anna åka med, en småhängig, Josefin till OTA i Eskilstuna. Hon ska få sina nya fotortoser. Sedan väntar jag spänt på Ebbas (och Berhards) höftröngten resultat...

Inga kommentarer: