torsdag 5 februari 2009

Ebbas Resultat

Ebba har A-höfter!!!
Äntligen kom så Ebbas resultat. Veterinären tyckte det såg bra ut så jag hoppades på bra resultat. Kul att både Ebba och Berhard har A-höfter. Gör nog "mormor" Marie lite stolt.
Annars var jag ute och rd i går. Så skönt så för ryggen efter en sittnatt med Josefin. Tyvärr är det så hårt i backen så vi kan bara lunka på med hästarna, inte trava. Lite trist, men jag njöt i fulla drag ändå. Vi gick en sväng i skogen och det tycker jag är så avkopplande. Passade naturligtvis på att ta lite foton på 4 veckors valparna. Gud så goa de är . Vi provade och ställa och med tanke på åldern gick det riktigt bra. De fotona finns på Yvonnes hemsida, http://www.ulvstorp.se/. Fyra valpar är tingade, så bara en finns kvar.

Lilla rödingen, Ulvstorp´s So Pretty blev så himla bra på korten. hon bara satt där och filosoferade. Visst ser hon äldre ut???
Och min favorit, Ulvstorp´s So Special. Tur att hon är tingad.

Igår kväll skulle jag uppdatera Yvonnes hemsida. Samtidigt hade jag en diskussion med mannen. Vet inte vad som hände, men plötsligt började den sudda ut hela mappen som innehåller allt som finns uppe på sidan. Hela sidan försvann. Jag hade en backup mapp, , men sen fick jag ta varje sida och uppdatera med de senaste versionen, som inte låg i backupmappen. Tog sin tid vill jag lova. Förstår inte hur den kan börja radera utan att fråga först.
Sen var jag igång så då gjord ejag en ny sida på min hemsida, Signerade Foton. Där sätter jag in foton som jag tycker är bra. Nu sitter dte några som är bra, men inte toppen. Dem tar jag bort efterhand som nya toppen kort kanske dyker upp.
Nu ska jag ha kaffe. Sen är det dammråttejakt. Ska även städa ur alla köksskåp och garderober i hallen. Så jag har att göra.





Inga kommentarer: