tisdag 10 februari 2009

Dagarna går

Dagarna bara går och går. I lördags var jag ute med tjejerna. Vi var på grekisk restaurang och fortsatte ut på Harry´s sen. Puben var väl inte så mycket att hänga i granen, men trevligt var det annars. Undrar om jag ordnade så de andra fick öronskav. Blir ju en aning pratsam när man går hemma hela dagarna... Jobbade med Josefin på natten, så kom hem vid midnatt och bytte av mannen. Sen fick jag en slösöndag. Såg 12!!! avsnitt ur säsong 1 av Mc´Leods Daughters. Låg i soffan uppe och bara var. Så skönt så. Men blev rätt sent innan jag kröp ner hos Josefin, som sen vaknade ganska omgående och strulade resten av natten. Gissa om jag var trött när farmor ringde på måndagen och sjukskrev sig. Fick ingen vikarie så bara att fortsätta jobba. Jobbar femte natten på raken inatt och får troligen ta alla nätter fram till fredag, men då har vi vikarie om det behövs.
I går var i allafall fint väder, så jag tog med hundarna ut i skogen (trots att vi har varg i omgivningen). Saknade bara sällskap. Skulle ha kunnat tillbringa hela dagen ute i skogen med fika och vänner. Josefin strulade även denna natt. Höll på till 3, men sen sov hon. Jag sov till 9. 40. Sen åkte jag till Yvonne och fotade valparna.

Måste sätta in foto igen på min favorit, som ska heta Lola. Alla valpar är nu tingade.

Passade på att fota Fanny och Bella också.
Yvonne och jag diskuterade lite kring eventuella, framtida valpar efter Ebba. Har en del ideer kring det, men det är ett halvår dit. Nu ska hon först ha sitt andra löp, vilken förhoppningsvis startar endera dagen. Har föresten anmält henne till Barva den 7:e mars så hoppas hon inte är grinig eller i höglöp då.

Inga kommentarer: