tisdag 3 mars 2009

Låg

Usch, jag känner mig lite låg igen!!!. Svårt att sova.
Men hade riktigt kul i lördags och sent blev det och segt dagen efter, men så skoj så... Tyvärr blev Jossan sjuk igen i söndags. Nu med feber och förkylning. Känns som hon knappt varit frisk i år. Men hon är glad och jag är så tacksam för det.
Känns som det är något precis hela tiden. Telefonen ringer och det är den ena kallelsen till undersökning efter den andra. Känns som de enda brev som jag får är som målsman till Josefin. Jag tycker att jag har hur mycket tid som helst över, men får egentligen inte mycket gjort..


Som det är nu har jag helt tappat sugen på utställningar. Ska till Barva på lördag, men vet inte om jag åker. Det är roligt att träffa folk. Finns några som jag nästan bara träffar på utställningarna och som jag ser fram mot att träffa. Men energin är låg just nu. Får se hur jag känner mig mot slutet av veckan...

Inga kommentarer: