torsdag 26 mars 2009

Grattis!!!

Hipp Hurra för Mattias som fyller 19 år idag!!!

Tog semester förra helgen för att kunan vila armen lite. På lördagen var jag bjuden hem till Anna-Lena. Annelee var också där. De bjöd på mat och vin. Gott och trevligt. Annars var det lugnt i helgen. Även måndag och tisdag var lugn, men igår var det fullt upp. Började med att vi åkte till Eskilstuna med Josefin efetrsom hon skulle få handskenor. Sen var dte bråttoom hem eeftersom jag hade utvecklingssamtal med Kaisa. Inga problem där inte, hon är smart lilla gumman. Måste berätta att hon fått en mailadress och messenger. Så sitter hon på ovanvåningen och chattar med mig, eller pappa på jobbet. Bra gjort av en 6-åring. och bra övning både på att läsa och stava. Hon tycker det är jättekul.

När Klas kom hem från jobbet åkte Mattias och jag till Factory Outlet och köpte kostym, skjorta, två slipsar och strumpor. Kostade en hel del man tusan vad snygg han var min "lilla" kille. Känne ratt han växer ifrån mig...

Väl hemma for jag och Klas iväg och handlade. Tog nästan två timmar. Fick leta efter Hönlkaka i tre affärer. Ska göra smörgåstårtor idag. Sen var jag så trött att jag inte orkade se mitt favoritprogram, Grey´s Anatomy, men den går i repris på söndag.

Och idag har Jossan feber igen och är alldeles loj. Mycket just nu kring henne.

Imorgon kväll är vi bjudna hem till Anna med familj. Ska umgås och bada i deras utomhusspa. Ser fram mot det. Farmor jobbar fredag och lördag natt och ska skola in Mattias då så att han kan vikariera på nätterna i sommar.

Inga kommentarer: