onsdag 2 april 2008

Lite deppig

I morse kom Anna och berättade att hennes son var sjuk. Vi åkte och pratade med kursledaren, som sa att det inte fungerar om man inte är med alla dagarna, så vi fick stå över. Farmor hade redan åkt till Eskilstuna för att skriva in Josefin. Kom hem vid tre och berättade att den lilla operationen inte alls är så liten. De ska ta bort både skruvar och plattor och Josefin blir kvar på sjukhuset. Så nu ska jag packa lilla sjukhusväskan igen. Är så förbannat deprimerande att ligga på sjukhus. Synd att de inte har trådlös bredband så man hade nåt att göra.

Fredag kväll byter farmor av mig om vi blir kvar. Sen får Klas ta lördagen, farmor jobbar nästkommande natt också och jag får åka dit på söndagen. Så vi har pusslat ett schema. Sen beror allt på hur hon mår, om jag överhuvudtaget åker hem...

På lördag ska jag egentligen på en kurs ut till Ulvstorp om hästens beteende. Får se hur det blir med det, men kanske vad jag behöver just nu. Luften gick ur mig och jag blev plötsligt jätte trött!!!

Så vi hörs när vi hörs...

Inga kommentarer: