torsdag 30 april 2009

Utskälld!!!

Häromdagen blev jag lite utskäld för att jag skriver för sällan i min dagbok. Så nu är det bäst att jag skriver lite så Annelee blir nöjd (hej på dig, gumman).

Ebba har äntligen börjat löpa, så snart ska hon paras med Hugo. Så spännande så. Josefin mår mycket bättre efter antibiotika kuren. Ska ta nytt urinprov nästa fredag för att se att allt är bra. Hon skrattar högt och "pratar" mycket mera igen. Var på handikappridning i onsdags och hon blev inte ens trött. Härligt...


Idag har Klas varit ledig och Kaisa fick också stanna hemma. Jag skämde bort min kära dotter genom att köpa ett Nintendo Ds Lite åt henne, fast hon inte fyller år eller nåt. Var så glad över nya assistansbeslutet. Annars har jag suttit vid datorn en hel del idag och uppdaterat min hemsida. När jag gick in på Lexis sida såg jag henne i tomteluva. Så, jaa, dags att uppdatera.


Annars så har jag jobbarhelg. Imorgon kommer min brorson Jonny med flickvän hit. Vi ska grilla. Skoj. Var länge sen vi sågs.


Och på måndag ska jag prova på att rida klassiskt. Får se hur det går. Tänkte att det vore skoj att prova på. Men på onsdag ska jag till Ulvstorp och rida på de gamla vanliga, trygga hästarna (de som kastar av mig, hehe).

Humöret är på topp men inte karaktären. Tar nya tag med vikten efter helgen igen. Kom helt av mig efter min trevliga helg i Norrköping med mannen. Men, men, inget som inte går att ändra på...hoppas jag.

(hoppas du är nöjd nu, gumman!!!)

1 kommentar:

Annelee sa...

Tack vännen, nu är jag nöjd:)