onsdag 15 april 2009

Dags igen!!!

Jaha, nu är hon sjuk igen, lilla gumman, även om hon ser ganska pigg ut på dagsfärska fotot. Är gnällig, har lite feber (mer än varje annan dag), och det finns något i urinen, men inte bakterier. Svårt att hänga med vad som står för vad. Odling är ivägskickad. Imorgon ska vi till läkaren för 3:e dagen på raken. Vår habläkare funderar och funderar på vad det kan vara för bakomliggande orsak. Hon, som känner Josefin, säger att hon inte är sig själv och det måste finnas en orsak. Börjar bli fruktansvärt lessamt detta. Varje gång som vi tycker att nu kan vi börja jobba, händer något. Kommer ingen vart, Jossan har ingen energi. Fick skippa handikappridningen idag (och jag min välbehövda ridning imorgon bitti. Hoppas innerligt att de kan hitta en orsak snart, att detta inte ska vara Josefins fortsatta permanenta tillstånd...

Måste sätta in detta foto då Kaisa låg i soffan och höll om Josefin. Tvillingar, jo jag tackar. Undra vem av dem som är bortbyting (he,he), för inte ser de ut som syskon inte...

Och detta foto på min stenbänk. Blir lite gladare bara jag går ut och tittar på den. Och syrenbuskarna knoppar och det är vår. Allt löser sig...

Jo, och Ebba ska paras, bara hon vill löpa snart, med Maries Hugo. Detta kommer att ske hos Marie, på Big Green Walley´s kennel, men naturligtvis kommer allt att kunna följas på min hemsida också...

Inga kommentarer: