lördag 4 april 2009

Solsken och trädgårdstädning

I går kväll hade vi Klas lillebror, Anders, på middag. Vi grillade för första gången i år, såsom många andra. Vad gott det var.
Idag har Klas och jag haft kvalitetstid... i trädgården. Vaknade upp idag till strålande solsken, så vi började rensa i trädgården. På order av Kaisa städade jag lekstugan. Halva uppfarten är nu full med saker som ska till soptippen på måndag. Sen började Klas och jag lägga stenplattor. Har varit lite ojämt och gropigt efter utbyggnaden förraa sommaren. Kul att jobba tillsamamns. Vi gjorde helt tvärtom mot när vi tapeserar, jag gjorde underarbetet och Klas la plattor. Gjorde en liten fikaplats utanför dörrarna från "Röda Rummet" med 30 plattor. Var på Jysk och köpte två liggstolar.
Det har vrait en bra dag, men nu har jag ont i hela kropen. Får se hur dte går att komma ur sängen imorgon.Kvart över 10 blir jag upphämtad för att åka till Ulvstorp och rida...

Inga kommentarer: