måndag 20 april 2009

Någon som vill anta min utmaning!!!

Idag har jag beställt en stegräknare. Tänkte att det skulle vara ett sätt att peppa mig själv att gå mer. Nu undrar jag om det är några som har lust att "tävla" med mig, räkna steg. Vore skoj att redovisa stegen varje dag och jämföra. Är Du intresserad så maila mig på tanjaelf@live.se


Annars går det i ett här. Jossan mår sådär. I helgen var hon lätt apatisk, idag har hon skrattat högt. På onsdag ska vi ta prover. Får se om de kan hítta på någon orsak. Var på höftröngten med henne idag, rutinuppföljning. På torsdag ska vi till Eskilstuna för att träffa handdoktorn och följa upp Botoxbehandlingen, som i övrigt varit en succe. Josefin kan använda sin höger arm mycket bättre igen.

Jag lever vidare med mitt sundare liv. Är inte frenetisk, unnar mig lite gott på helgen och tog en glass idag. men kaloriintaget är helt annorlunda och jag har bl.a börjat köra på mannens orbitrek. Tusan vad det tar. Ska köra 30 minuter ikväll till "Vem vet mest". Och vikten, den går neråt...

Inga kommentarer: