onsdag 15 oktober 2008

Vilken jäklig dag!!!

Idag har det inte varit så kul. Började med att läkaren ringde från Uppsala och sa att Josefins provsvar från i måndags var dåliga. Osmolaliteten var 408 och brukar ligga runt 300 normalt. Var tvungen att ta nya prover direkt. Träffade vår läkare på sjukhuset, som sa att det bara var att packa väskan när jag kom hem. Då blev jag riktigt orolig...

Väl hemma var det att sitta vid telefonen och vänta på provsvar. Klas roade sig med att lägga ett nytt ekparkettgolv i vardagsrummet (blev snyggt). Jag satte mig och jobbade med Yvonnes hemsida , som jag gör i ett nytt program. Programmet är på engelska och när jag gjort fem sidor insåg jag att det var allt jag kunde göra. Hade läsat att jag kunde göra fem sidor för 49 kr i mån. Trodde det var fem hemsidor, men var tydligen fem sidor på en hemsida. Blev ännu mer frustrerad för jag var väldigt nöjd med sidan och har lagt ner många timmar på den...

Så nu ska jag lära mig att programmera själv...

Så slutligen ringde läkaren och sa att dagens prover var normala igen. Nya prover på fredag. Då var det som att sticka hål på en ballong...luften gick fullkomligt ur mig.

Och Ebba äter fortfarande nästan ingenting. Måste vända snart om det inte ska bli så att jag bara åker till Mjölby som publik. Hon börjar bli tunn, men verkar frisk och glad i övrigt!!!

Inga kommentarer: