söndag 5 oktober 2008

Tjejkväll!!!

Hade tjejkväll i mina röda fåtöljer igår. Vi blev fem fruntimmer som umgicks, åt snittar och frukt och drack vin. Måste erkänna att det nog blev lite mycket av det goda för idag har det varit segt. Men vi hade kul och ni vet hur tjattrigt det kan bli med ett gäng fruntimmer. Mannen och sonen kan intyga om den biten. Klas fick ha öroproppar för att kunna sova och ändå hörde han min ljuva stämma. Blev halv 2 innan jag kom i säng.
Blev förevigad och kände förpliktelse att visa upp mina lockar på bloggen. Annars är jag glad att det oftast är jag som står bakom kameran...
Och Lexi tyckte vi var lite väl högljydda. Hon grävde ner sig bakom kuddarna i soffan. Ett tag var det bara nosen som stack fram.
Och nästa vecka bär det av till Västervik och Marie på fredagen. Ska ha tjej- och hundhelg. Gissar att vi nog kommer att smaka lite vin där också, mellan de andra aktiviteterna!!!

Inga kommentarer: