tisdag 21 oktober 2008

Josefin för hela slanten

Det är mycket Josefin just nu. Hennes värden har hållit sig stabila och just nu är hon riktigt pigg igen. Jag däremot känner mig rätt slut...
Igår startade Josefins träningsvecka på Näckis i Eskilstuna. Hon jobbade på som tusan, speciellt i badet. I morse åkte vi tillbaka och ska stanna över natten. Har datorn med mig. Idag har Jossan både gympat och badat. Just nu har vi en längre lunchpaus för att sen gympa igen 14.30. Har tagit lite kort som jag ska sätta in på Josefins hemsida när jag kommer hem.

På torsdag blir det Anna och farmor som åker hit. Själv ska jag ta mig hem till Bodil och trimma Ebba inför Mjölby på lördag. Får se om jag får kritik på att hon är för smal. Har börjat äta lite mer nu, men inte fulla ransoner. Och misstänker att hon inte äter mycket alls när jag inte är hemma. En riktig mattegris är vad hon är.

Nu ska jag se om Jossan vill sova en timme...

Inga kommentarer: