fredag 24 oktober 2008

Träningsdagarna slut

Nu är intensivträningen över för den här gången. Josefin har jobbat på bra tillsammans med Inger och Marit. Inger är suverän på att få igång Josefin. I badet jobbade de mycket med huvudkontrollen...

Inger lyckades, sista dagen när jag inte var med, med bedriften att få Josefin att stå på alla fyra helt själv. Josefin har jobbat så hårt att hon har rejäl träningsvärk. Dessutom tappade Josefin ena framtanden igår. Så nu är hon både tand- och hårlös...
Och vad roade jag mig med igår då, när Jossan gjorde sina bedrifter. Jo, jag var hos Bodil som hjälpe mig att trimma Ebba inför Mjölby. Tack Bodil!!! Jag putsade på Lexis samtidigt. Tiden bara flög iväg. Ikväll blir här hundtvätt och föning. Sen ska jag ta kort och sätta in så slipper jag höra mer tjat om det (hehe, pik till bl.a. Petra).

Inga kommentarer: