onsdag 8 oktober 2008

Läkarbesök

Idag har jag, återigen, varit hos läkaren, men den här gången med mig själv. Har haft ont i tummen en längre tid och ganska rejält på nätterna de sista tre veckorna. Har troligen något som heter Karpaltunnelsyndrom och ska göra en nervhastighetsbestämning inom en månad. Det är visst för trångt för nerverna i handleden. Är det så kommer jag troligen att få operera handen. Nån som har erfarenhet av detta, hojta till och berätta...

Igår var jag och red. Fick rida Balder, som jag aldrig ridit förr. Yvonne sa åt mig att jag skulle vara bestämd mot honom och tusan vad jag fick jobba. Var alldeles svettig mot slutet, men kul var det. Fick inte upp honom i galopp, men annars fick jag honom att göra som jag ville, bara jag var envis så... Och de som känner mig kan intyga att det är jag!!!

Nu ska jag fixa Tacos så maten är klar när mannen kommer hem, utarbetad, från jobbet. Det är mycket nu för alla företag som är underleverantörer till VOLVO!!!

Inga kommentarer: