torsdag 2 oktober 2008

Back to the 80:s

Idag har jag åteförenats med det ljuva 80-talet. Inte så att jag köpt kavaj med axelvaddar, men nära inpå. Frissan är densamma. Permanentade håret idag för första gången på 15 år. Mannens ärliga kommentar: "Du ser annorlunda ut". Hmm hur ska jag tolka det tro??? Det har hänt en del på permanentfronten. Har aldrig varit så nöjd själv första dagen. Brukade alltid bli småkrullig förr, men nu är det lite större lockar. Jag hade beställd filmstjärnstuken, men det är nog att ta i för både kung och fosterland att påstå att jag liknar en sån. Fast det har kanske inte med håret att göra så skyller inte på frisören. Bad henne också att göra mig 10 år yngre och 20 kg lättare, men då skrattade hon bra. Vaddå, är det för mycket begärt för 600 kr!!!

Inga kommentarer: