torsdag 30 juli 2009

Västervik igen!!!




Idag tog jag en tur till Västervik igen, men bara över dagen. Med mig hade jag Mattias och min brorsson Jonny. har en hel del Ebbalängtan och ville dessutom se valparna nu när de öppnat ögonen. Ebba blev glad när vi kom. Först brydde hon sig bara om Lexi, sen mig och sen Mattias. Marie bjöd på pitabröd med vildsvin. Så gott så!!! Det är alltid lika trevligr´t att komma till Stora Gröndalen. Börjar känna mig lite hemma där...
Jonny fick en favorit bland Ebbas valpar!!!

Lilla Ella, som är en liten goding. Fast det är alla valparna.

Och även Tildas valpar.

Dolores är så fint tecknat.
I övrigt har vi hunnit med en tur till Karlstad och hälsat på vänner som flyttat dit. Sen har mamma och jag varit på Ålandskryssning. Hade en deluxehytt med speglar i taket. Det ni. Vi skrattade gott... Klas började jobba igen i onsdags och jag börjar nya jobbet den 24:e. Funderar på om jag ska hinna ta tag i hallen där uppe innan dess, måla lite väggar och s, men ska nog fundera lite till!!! Här börjar Katrineholmsveckan på söndag med en vecka full av olika aktiviteter och öltält med underhållning på stan. Lär bli en sväng dit kan jag tro. Brukar träffa folk som man inte träffar annars då. Om det är fint väder kommer folk verkligen ut denna vecka... Fint väder ja. Vad hände egentligen med sommaren. Kom på att jag inte badat i sjön en enda gång i år. Har aldrig hänt förut. Nä, fram med sol så vi får en riktig sensommar...

Inga kommentarer: