tisdag 4 augusti 2009

Facebook

Har upptäckt facebook vilket leder till att jag skriver mindre här. Så kan det bli.
Har varit på mitt livs första, och förhopp ningsvis inte sista, cocktailparty. Var så trevligt. Tack för det Camilla. (Ska nog ha en själv, tillägnad Annele när hon kommer hem från tre veckors bilsemetser till Sicilien.)
Denna vecka är det Katrineholmsvecka med massor av aktiviteter på stan. Imorgon blir det besök på öltältet. Ska äta och umgås. Skoj. Annars är det mycket jobbtankar som cirkulerar i huvudet. Ser verkligen fram mot detta och tror att det kommer att bli toppen. Var och kollade in mitt blivande kontor idag och drömde lite (till Lottas stora förtret, he,he) om hur jag ska få rummet varmt och personligt. Omfattar bl.a. platsbyten av fönsterlampor och nya gardiner med lite färg på.


Saknar Ebba och naturligtvis hennes valpar. Tar en paus så hon får vara lugn. Vill ju med mig hem när jag är där. Väntar tills de blir 5 veckor, men då ska jag gosa!!!


Jossan har hållit sig frisk, men är bedrövlig på nätterna. Skriker var femte minut och är allmänt orolig. Inget hjälper. Fattar inte hur hon orkar för hon sover inte på dagarna.

Inga kommentarer: