onsdag 16 juli 2008

Nästa rum

Nu har vi slitit med Mattias sovrum. Mattias har hjälpt till och det har varit kul att jobba tillsammans. Underarbetet är, mer eller mindre, klart. Ska slipa lite spackel imorgon och hoppa spå att slippa spackla mer så att vi kan börja tapetsera. Mattias valde tapeterna själv och dët är två olika som båda går i svart. Blir intressant att s ehur mörkt det blir, annars var tapeterna snygga.

Efter det blir det Kaisas rum. Där blir dte lila och på sneväggen rosa med lila blommor. Typiskt tjejigt.

Idag har vi hunnit med att städa upp i röran. Köpte en billig garderob, som får duga i hallen tills vi hittar det vi vill ha, så fanns någonstans att lägga saker igen. Känns toppen att ha vardagsrummet helt utan massa annat. Njuter bara jag tittar in där...

Försökte tömma min gamla hårdisk, utan resultat. min hemsida är borta, så jag måste göra om den. Försöker ladda ner programmet, men av någoin anledning går det inte. Supporten säger att det är något med min dator, men jag har stängt ner brandväggen. Funkar ändå inte. Blir lätt frustrerad. Har ju gjort Ulvstorps hemsida i det programmet också. Som tur är har jag den sparat på extern hårdisk. Har delar av min sida där också, men inte det allra senast.

Nu är det dags att krypa ner i sängen. Är lite småtrött i kroppen av allt slipande...

Inga kommentarer: