söndag 13 juli 2008

Hallen


Äntligen är hallen klar, sånär som på taklister. Jobbade på i fredags tills tapetklistret tog slut. Igår hade vi vilodag, vilket behövdes. Såg ett par filmer på TV och slöade och myste med barnen. Jag jobbade inatt och det var en strulig natt, så jag sov till 10 i morse. Efter frukost satte jag fart igen. Hade allt som var lite knixit kvar, så det tog emot lite, men gick bra när jag väl kom igång. Satte sista biten vid 3-tiden och sen började Klas med golvlisterna. Han blev klar med dem nyss.

Till vänster, där det är klinkers, ska vi ha rullstolsförvaring. Väggen till höger om dörren är 2.40 bred, fast det ser mindre ut på fotot. Där ska vi ha en stor garderob att ha ytterkläder etc i och mittemot ska vi ha kläd- och skohylla.

Imorgon ska jag och Mattias åka och välja tapeter till hans sovrum, som vi ska ta i veckan så att han får vara med och jobba. Sen sk ahan jobba på lagret på OnOff i fyra veckor. Samtidigt ska vi beställa tapeter till Kaisas rum. Hon vill ha rosa och lila. Vad kostigt!!!

Inga kommentarer: