torsdag 19 november 2009

Shopping i Brooklyn

Idag tog jag på mig shoppingskorna, eller snarare shoppingstövlarna. För inte skulle vi gå så mycket idag. HaHa, vem trov vi att vi lurar. Gick och gick och gick... Hittade massor av affärer i Brookly, där det fanns kläder i min storlek. Handlade en del. Den affären vi siktat in oss på, som låg en bra bit ifrån de andra affärerna, var inget att ha trots att jag läst om den på nätet. Hette Le Le någonting och skulle ha dyrare, men stora kläder. Hittade inget snyggt där. Har däremot hittat en del stora snygga skjortor. Mitt i allt började det regna när vi befann oss långt från tunnelbanan. Bara att bita ihop. Tog lunch på en mexicansk restaurang. Var gott. Gick den här dan också. Nu ska vi softa, som vanligt så här dags. Kvällen är inte planerad än så får se vart vi tar vägen. Gillar Brooklyn.... Fick meddelande från Kaisa, som saknar oss. Usch vad jag längtar hem till barnen just nu...

1 kommentar:

Nina sa...

Hoppas du slapp skavsår då, med shoppingstövlarna på... Kul å hitta lite snyggt iaf!

Förstår att ni längtar hem till barnen!

Kram Nina!