söndag 30 november 2008

Tandlös gumma och 30 års fest

Lexi är väldigt förtjust i Mattias och det verkar vara ömsesidigt...


I fredags tappade Kaisa äntligen sin första tand. "Det är den lyckligaste dagen i mitt liv" sa hon till pappa när tanden var lös. Hon har varit måttligt road av att syrran tappat den ena tanden efter den andra utan att hennes vickat det lilla minsta.



Lyckades med bedriften att ta ett foto på Siri. Inte ofta hon går med på det, vår gammeltant. Om man nu kan säga att 10 år är gammalt på en katt, men märks på henne nu för såhär års föredrar hon att vara innomhus...


Och Ebba fastnade på bild också. Ser ilsken ut, men jag tror faktiskt att hon gäspade. Annars är hon full av lek just nu. Gör sitt bästa för att få igång Lexi, som däremot är låg efter löpen. funderar mer och mer på att sterilisera Lexi.

Igår hade vi en överaskningsfest för Klas lillebror, som fyllt 30. Viu skulle ha haft festen för tre veckor sen, men då blev han sjuk. I går blev det i allafall av. Vi hade samlat familj och vänne rhär och en av hans vänner bjöd hem honom på mat. Sen åkte de hit. Anders fattade ingenting, inte ens när de stannade utanför vårt hus, blev rejält överaskad. Och vilken fets det blev. Det var jätte kul. Sista gästerna åkte vid två och då började Mattias och jag att städa huset.


Fyra partybrudar. Jag, min bästa vän Annelee (som är som en familjemedlem), svägerskan Monica och svärmor Maggan. Tog 225 kort, men dem ska jag nog inte publicera här, men kan tala om att vi skrattade gott när vi laddat in fotona i morse.





Inga kommentarer: