onsdag 26 november 2008

Nästa hemsida

Ja vad gör man inte för att slippa städa. jag har i allafall suttit framför datorn och gjort om Yvonnes (Ulvstorps) kennelsida. Den sitter nu i anslutning till hästsidan på www.ulvstorp.se

Imorgon får jag besked om huruvida jag har ett nytt projekt på gång, annars får jag väl ge mig på Josefins sida. Ska hjälpa Mttias lite med grovplaneringen av hans projektarbete också. han ska göra en informativ hemsida om hydrocefalus med animering. Annars börjar han prata om att söka in på högskola till Gotland till hösten. De börjar bli stora, barnen.

Hann i alla fall åka till frissan idag. Blev maratonklippning. Jag, Mattias, min mamma och Kaisa klippte sig efter varandra. Avslutade med en kulinarisk middag bestående av kebabtallrik i en krovkiosk.

Imorgon har jag inget val. Måste städa och hänga upp julgardiner. Måset även se över kläder inför resorna. Fredag fm ska jag till Eskilstuna med Josefin för att göra avgjutning till nytt ståskal och korsett. På em ska vi hämta en gran från ulvstorp. Den ska stå utanför förnstret till nybygget och lysa upp i mörkret. Blir ingen gran inne i år.

Nu ska jag se om jag hinne rgöra stamtavlorna till Ulvstorpshundarna. det är det sista jag har kvar förutom finjusteringar...

Inga kommentarer: