söndag 16 november 2008

Söndag kväll!!!

Nu börjar jag komma underfund med Dreamweaverprogrammet. Har jobbat på med Hemsida åt Yvonne och det har väl inte gått bra hela tiden. Slutligen kastade jag allt och började om. Så jag har fått erfarenhet. Nu börjar den i allafall bli klar så vi får se om jag kan länka till den någon dag i veckan. Tur att jag har en så sympatisk man, för jag blir, minst sagt, helt uppslukad när jag sitter vid datorn. Svarar inte alltid ens på tilltal. Hinner knappt äta upp maten innan jag sitter här igen. Men det har varit kul. Ska ha som projekt att göra om hundarnas sida och josefins. Dumt att sitta sysslolös menar jag..

I övrigt så hade vi tjejkväll igår och det har varit rätt segt idag (för fler än mig). Vi är ett gäng fruntimmer, i våra bästa år, som ska träffas var tredje månad och göra något tillsammans. Igår var vi 10 stycken som träffades hemma hos min syster Leila. Vid åtta snåret gick vi till Harrys, som nyligen öppnat i Katrineholm. Vi hade bokat bord och såg fram mot en trevlig och god middag. Trevligt hade vi, men maten var en stor, stor besvikelse. Blev en lång kväll. Det trevliga med Harry´s är att det är 23 års åldersgräns (som de tyvärr inte höll så hårt på mot småtimmarna) och jag träffade en hel del bekanta, som jag inte sett på länge. Bl.a. min "lillebror" Timo, som för övrigt är fem år äldre än jag, men han är alla andras lillebror, så... Hur som, kom jag hem halv tre. Min kompis Åsa sov här. Vi var lite småhungriga så det blev stekta ägg och macka innan sängen...

I morse, eller snarare på förmiddagen, kom mannen och väckte mig. Brunchen var klar. Ni må tro att jag känt mig en aning bortskämd idag. Har tillbringat en stor del av dagen i soffan. Men piggnade till mot kvällen och började jobba med hemsidan igen. Som tur är, har Jossan varit på strålande humör idag och suttit och skrattat åt allt och ingenting. Kaisa har haft en kompis så hon har roat sig hon också. Och nu ska jag krypa ner i sängen. Har Jossan inatt och hoppas hon sover skapligt inatt...

Inga kommentarer: