måndag 24 november 2008

Hundsidan klar

Nu har jag gjort klart hundsidan. Den finns där starsidan var förut, på http://hem.bredband.net/tanelf. Sidan som slutade på ebbalexi är borta nu (eller ska bort). Jag kommer väl att göra små förändringar efter hand. Vet ej om jag är riktigt nöjd med den röda färgen på Lexi sidorna, men ville ha rött till henne för det brukar vara snyggt till hennes färg. Har nog provat ett tiotal olika röda nyanser. Nu ska jag smällta denna ett tag, sen kanske det blir grönt istället. Hittar ni småfel så säg till, tex om länkar inte funkar. Tror jag gått igenom alla.
fotoalbumet ska jag pula med nu. Kommer att göra en extern sådan som jag länkar till.

Jossans sida lär dröja ett tag, för jag har fullt upp ett tag och eventuellt ett annat projekt på G.

Och här har vi fått vinter till Ebbas stora glädje. Hon är tokig i snön, springer omkring som en galning. Är t.o.m ute, utan matte, i trädgården långa stunder...

Idag har jag stekt jul köttbullarna. Imorgon ska jag nog börja semesterpacka. Kommer ju att var i Uppsala en del kommande veckor så måste få saker gjorda...

Inga kommentarer: