fredag 27 juni 2008

Vart tar alla dagarna vägen???

Fredag igen! Vet inte vart den här veckan tog vägen. Dagarna går så fort så man hinner inte med. Här hemma har snickaren kommit så långt att han lagt klinkers i Jossans nya rum och har precis börjat med att lägga i vår utbyggnad. På måndag kommer målarna och ska börja måla taken och sen tapetsera Josefins båda rum. Sen är de klara och resten av jobbet är vårt. Vi ska slipa o spackla i hallen i helgen så kan jag tapetsera där i veckan. Klas ska sätta tak på utbyggnaden och måla, sen ska vi spackla innan jag kan sätta upp tapeterna där. Sen är det bara att fortsätta med tre rum på ovanvåningen...

Nästa helg, 4-6 juli, åker jag och Klas tll Göteborg med två vänner. Vi ska få bo i ett hus hos vänner i Mölndal. Fredagen blir det middag ute och säkert en pubrunda eller nåt. På lördagen ska vi se Springsteen. Det blir vår egna sommarsemester utan barn.

Annars kikar jag på blocket för fullt på fritdshus som man kan hyra. Vi ska ha en minsemester, Klas jag och Kaisa, runt 13 augusti, men vet inte vad vi ska göra. Kanske Öland!!! Dert ska vara barn och badvänligt i allafall.

Men i kväll tror jag att vi ska grilla om vädret tillåter. Är ett tag sen sist!!!

Trevlig helg!!!

Inga kommentarer: