lördag 7 juni 2008

Hemma igen!!!

Nu är jag åter hemma efter en trevlig tur till Tallin. Vi har ätt gott, druckit gott, bastat och skrattat. Var gansk lugnt och väldigt skönt.
Klas hämtade oss från hamnen i morse och sen skjutsade vi hem syrran till Bålsta och fick lunch där. Åkte sen hem i en varm bil för AC:n har gått sönder. Väl hemma var jag så svettig så jag kunde lika gärna städa. Klas hängde på och vi tog en snabbstädning genom hela huset...

Så nu känner jag mig ganska nöjd och sval, nyduschad som jag är. Blir en lugn kväll. Klas ska titta på fotbollen för nu drar ju EM igång. Får se om jag gör honom sällskap i soffan, men tycker inte det är så intressant i början. Mot slutet, när det närmar sig finalmatcherna, tittar jag gärna på allt!!!

Nu blir det en lugn vecka. Får se om jag ger mig på hallen nere. Det är nästa projekt. Annars är det Gränna som gäller nästa helg. Ser fram mot det.

Inga kommentarer: