måndag 1 september 2008

Bodils valpar

I morse tog jag mig äntligen hem till Bodil, fast jag borde ha stannat i sängen några timmar till. Har längtat efter att få träffa valparna igen. Asta flyttar på lördag så det var sista chansen att fota dem. De blev 8 veckor idag och var gudomliga. Var nog ganska sugen på att ta med mig Anja hem (och tror hon ville följa med mig också). Så fort jag kom dit började hon klättra på mig, hur go som helst. Denna lilla mysiga tjej är, av någon oförklarig orsak, till salu fortfarande. Önaskar att någon granne kunde köpa henne!!! Är ni intresserade av att köpa Anja eller Alma, eller att se fler foton, gå in på: http://hem.bredband.net/liljeblommans

Lilla gudomliga Anja (Tanja utan T). Den som köper henne får världens underbaraste hund.

Alma är också till salu. En liten lugn och mysig tjej

Vackra Agnes stannar hos Bodil, eller snarare hos hennes dotter Sandra

Asta flyttar på lördag

Trötta Anton flyttar när han blir 11 veckor...

Var tvungen att ta ett kort på Gizmo också. Tycker att han är så cool
På eftermiddagen var jag på kurs med Ebba. Hon var lite morrig på grund av löp. Vi höll oss i ett hörn för oss själva. Men hon var med på noterna och gjorde alla övningarna förutom en gång när det luktade riktigt gott i marken. Måtro det gått en hane där och lämnat lite goda dofter efter sig...
Imorgon ska jag till Eskilstuna med Josefin och justera hennes NF-walker. På onsdag börjar handikappridningen igen och på torsdag börjar Kaisas simkurs. På lördag är vi bjudna på en stor Grisfest på hemlig ort. Så ännu en vecka med full almanacka...








Inga kommentarer: