torsdag 21 augusti 2008

Trött och rastlös

Är inne i en konstig våg. Är otroligt trött, somnar runt nio på kvällen och sover som en stock. samtidigt är jag rastlös, kryper i kroppen på mig.

Kaisa började på sexårs idag, eller skulle ha börjat... Jag kom dit 10 men de började 8 och slutade 10. Lite snopet, men skyller på en annan mamma som fick mig att ändra tiden som jag skrivit i min almanacka...Hon kom också 10 med sin dotter. Undra om vi gjorde bra intryck!!! Men imorgon ska hon vara där kl 8...

Nu håller de på med det allra sista vad gäller bostadsanpassningen. De monterar taklyften. Annars hade väl jag hoppats att vi skulle bli klara med nybygget i helgen, men det har kört ihop sig totalt på mannens jobb och han måste jobba ikväll och troligtvis hela helgen. Lite trist när vi har Jossan också. Så Åtvidaberg hänger ganska löst. Skulle ställa Ebba på inofficiell utställning, men hon gick bra i Nyköping så är nöjd ändå.

Så i helgen blir det lugnt. Vara mamma för hela slanten. Jag jobbar dessutom nätter hela helgen med Jossan och sen ska jag vikariera på skolan måndag morgon. Men ska bli skoj.

Inga kommentarer: