söndag 20 december 2009

Sjukt!!!

I torsdags blev jag sjuk igen. Tredje gången den här hösten som jag har fått feber. Jag som nästan aldrig har feber. Oftare undertemp då. Var meningen att vi skulle steka köttbullar och förbereda inför julen. men nu fick Klas ta hand om Jossan medan jag låg i soffan och snorade. Konstigt nog känner jag ingen stress. Det blir en lugn jul i år igen. Så skönt så. Julklapparna är klara. Mannens present blev väl inte sådär helt genomtänkt. Släpade mig iväg i fredags och handlade, när jag ändå hämtade Kaisa från skolan. Trodde det skulle gå snabbt, men icke. Jobbar inte folk??? Var helt slut när jag kom hem. Idag räknar jag i allafall med att orka åka och handla hem mat. Lika bra att bli av med det...


Och Ebba då. Ja, som sagt. Jag är kräsen. Har två tänkbara som jag har haft lite mer kontakt med. Men vi har inte bråttom. Vill att det ska bli rätt. Undrar hur mycket hon känner på sig. Jag kan inte gå en meter utan att hon följer mig. Och kanske skönast att ha henne kvar över julen. Vi får se vad som händer.

Inga kommentarer: