söndag 13 september 2009

Fullt upp!!!

Vad lite tid jag har över nu för tiden när jag jobbar. Har insett hur bra jag hade det förr vad gäller att göra vad jag vill. Kunde åka iväg och hälsa på folk när som, eller gå ut i skogen. Men det är värt det. Jobbet är kul. Lär mig mer och mer, men känner fortfarande att jag gör för lite.

Ebba har kommit hem igen. marie kom hit förra söndagen med henne. Gissa om Lexi blev glad.


Ella och Ellen var också med. Vilka härliga valpar.
Tyvärr har vi problem med att lämna Ebba hemma. Hon ylar och kissar, men hoppas att det lugnar ner sig. I början gnällde hon så fort jag gick på toa, men där har det lugnat ner sig lite.har varit på ultraljud av njurarna. Såg bra ut. Tyvärr har hon haft urinvägsinfektion igen. Trist.
Annars har det varit både möhippa och bröllopsfest. Känner att jag är en aning trött, mest i skallen. Är ju inte van att sitta på ett kontor. Tur att vi far en hel del och träffar personal och kunder.
I fredags kom Kaisa och sa att hon skulle följa med till sin kompis Annas stuga. Visade sig att de skulle vara borta hela helgen och 16 mil bort. men vi packade väskan och hon for iväg. Var en aning tomt här hemma, men nu är hon hemma igen och har hafft det bra. Nu ska vi laga tacos. Skulle ätit det i fredags men bytte dag eftersom Kaisa åkte iväg...
Josssan

1 kommentar:

Nina sa...

Hej hopp!
Ville bara tala om att jag kollat lite på din sida :)
Så härliga bilder!!
Kram Nina!